Regniga torsdag..

Idag är det hemskt väder ute, snöblandat regn och man tror att man är tillbaka någon gång i oktober. Antar att det är pga att ja beställde en bikini imorse som jag blir straffad..

Har precis kommit hem från uni, otroligt skönt med en kort dag. Vi skrev idag klart vår pm gällande NJA 1993 s68. Jag är riktigt nöjd och känner inga tvivel om att den är klar att lämnas in. Den ska va inne senast måndag men jag tror vi skickar in den redan ikväll efter en sista rättning.

Med tanke på vädret Örebro erbjuder idag så blir jag inne resten av dagen, ska krypa ner i soffan med täcke och sköna kläder. Men även med en 170 s lång artikel ur kvinnofriden och även datorn får hänga med till soffan. Dags att sätta fart med nästa plugguppgift, alltså diskussionsinlägg 4 och inlämningsuppgift 4 som jag vill ha klart innan helgen är slut.

I det stora hela har denna dag än så länge varit bra.

Nu är det dags för en lite sen lunch av något slag, vad ska man hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0