jag är med jobb.

För drygt en vecka sen ringde dom från Exchange finans i Sthlm och undrade om jag kunde komma på en intervju för det jobb jag sökt. I torsdags var jag på intervjun, mitt i min dundersjuka och feber (TREO LÖSER ALLT). Igår, måndag, ringde hon igen och undrade om jag ville ha tjänsten hos dom. Alltså valutaväxlare på Exchange finans i Örebro, extra under termin och mer under sommaren. Jag tackade ja!

Gud så roligt och spännande det ska bli att börja på ett nytt jobb! Nästa torsdag, den 17e, åker jag tillbaka till Sthlm (huvudkontoret) och skriver avtal och går igenom säkerheten. Mycket passande då jag ändå ska till Sthlm den helgen. 18/3 Sebastian Ingrosso på münchenbryggeriet. Blir jag sjuk igen så kommer jag även bli sinnessjuk. Lovar.



Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-08 @ 14:56:25
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Anonym

jag vill också bli din bloggvän

2011-03-08 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0