Torsdag

God morgon (för ett par timmar sen..)
Jag och Andreas har förmiddagen hemma med plugg båda två idag, händer inte varje dag direkt.
Så nu har vi precis ätit lång och mysig frukost i soffan innehållande:

Kaffe, ägg, knäckemacka och en skål med kvarg och hallon. Mumsigt värre!
Det kallar jag vardagslyx.

Nu ska jag sätta igång och läsa igen, läser en bok som heter "De oslagbara" som jag läser i kursen jag går nu. Kvinnofridskunskap A. Helt okej bok och ganska lättläst. Tänkte läsa klart den idag, har bara 80 sidor kvar så de går på ett kick!

Igår hängde jag med Michaela, vi strosade runt i Marieberg några timmar, superjobbigt att gå runt där och veta att man absolut inte får/kan köpa någonting alls! Sen drog vi vidare till Willys där det var dags för månadens storhandling. Hade med mig en lång lista då frys, kyl och skafferi ekade tomt. Nu är det fullt igen och vi slipper bli smala även denna månad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0