Tatuering

När jag fyllde 22 år den 7e nov förra året fick jag massor av fina paket av min älskling, bland annat en tatueringstid och en lavastensmassage på spahuset. Har pratat om denna tatuering i fyra år men det har bara inte blivit av..
Den 8/12 -10 var det dags att sätta nålen mot huden och låta bläcket tränga in.

Vilken underlig men härlig känsla det var, nervositeten över att inte bli helt nöjd, att ångern skulle komma eller att smärtan skulle vara för mycket att hantera. Men det gick toppenbra och jag är hur nöjd som helst.

Nu sitter den där, mitt lilla hjärta för allt jag håller kärt och allt nytt 2010 innebar i mitt liv

Svårt ställe att fotografera själv dock, så ja tycker inte bilderna gör den rättvisa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0