Spinning

Har haft den skruttigaste dagen på riktigt länge. Ja, allt har faktiskt gått åt helvete idag.
Hade ett spinningpass inbokat 16.30 men ville inte gå dit, kände bara att jag ville lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och gråta men efter övervägande kändes det som att det kunde vara bra att komma iväg och ta i med varenda muskel och riktigt köra slut på mig så till slut kom jag iväg på det där passet iaf.

Tur det! Det var riktigt skönt att känna hur mjölksyran ville ta över.. man har liksom inte riktigt tid att tänka på den skit som fyller huvudet annars.

Nu ska jag duscha, sen ska jag stoppa något i magen och förhoppningsvis se något på tv för första gången på flera veckor för nu är den äntligen levererad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0