spinning och krossade rutor

Nu är jag precis hemkommen från ett spinningpass, fy fan vad jobbigt det var! Trodde jag skulle dö..
Efter spinningen la jag mig i solariet i tio minuter (det var de enda lösa pengarna jag hade på mig)



Nu sitter jag här med en tallrik falukorv & makaroner. Jättegott, kommer inte ihåg när ja åt de sist..

Nu till en helt annan sak.. imorse när Lotta och Elin hämtade upp mig stod grannens ytterdörr vidöppen, vilket jag tyckte var märkligt då det inte var någon där. När jag kommer ut genom porten ser jag att deras ruta är krossad och att fönstret är avhängt.. ännu märkligare.
Jag hoppar i bilen och vi börjar åka, på sidan av huset ser jag att deras andra fönster och även balkongdörren har krossade rutor.. Jag bad Andreas ringa vår hyresvärd och kolla vad det är som händer då jag hade bråttom. När jag kommer hem några timmar senare är alla fönster bytta och det är släckt inne hos dom.
Jag är så nyfiken men kommer aldrig få reda på vad det var som hänt hos grannen under, det underliga är att vi inte hört några rutor som gått sönder och med tanke på att ja brukar höra vad grannarna pratar om i stort sett så är det väldigt underligt att inte höra tre stora rutor som krossas..

Aja, mysteriet på Arlavägen 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0