Söndag

Har hänt så få spännande grejer så jag har inte haft någonting alls att skriva..

I fredags träffade jag Michaela, vi köpte lite vin, färdiggrillad kyckling, sallad och fetaost. Jättemumsig middag!
Sen efter det gjorde vi rocky road, det kan vara det godaste jag någonsin ätit..
70%ig choklad, pistagenötter, minimarsmallows, dumle.. mums!



Vi kröp ihop i soffan med allt mumsigt, en filt och "Dear John" på tvn.. inte så bra film men vi babblade mest ändå.
Andreas var ute med sina kompisar och skulle bara dricka "några öl" eftersom han skulle jobba på lördagsmorgonen.. hm.. han kommer hem vid tolv, full som en kastrull! haha

Lördagen blev lugn, jag och andreas gick till gymmet och tränade ett tag sen gick vi hem och lagade middag..


fortsätter om några timmar, nu kom mamma och pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0