Solsidan & hallongrottor

Sovmorgon!

Idag är det sol ute och jag känner mig glad trots allt trist som händer, har dock en jävlig huvudvärk men det går att bota med en ipren!

Igår kväll vid 21.30 kom jag och Andreas på den otroligt snilliga idén att baka, eller ja, han kom på vad han var sugen på och jag slängde ihop.. Ungefär en halvtimma efter att idén infunnit sig satt vi ihopkurade i soffan med ett fat hallongrottor och första avsnittet av säsong två av Solsidan. Oj oj så festligt en riktigt trist tisdag.
Vi kopplade in datorn i vår megajättestora tv vi har nu, ja tycker det ser aningen löjligt ut för SÅ stort vardagsrum har vi inte. Men jag vänjer mig nog.

Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0