ska göra kaos med den

Jaha..
Då var det fredag igen, känns som tiden springer ifrån varje vecka. Ändå så går dagarna så otroligt långsamt när man tentapluggar. På något sätt känns det konstigt med nytt år, känns som att man börjar om med allt.. Man ska börja om med träningen, lägga om kosten, leva ett sunt och friskt liv helt enkelt.
Konstigt egentligen att man gör samma sak varje jäkla januari!
Idag har dagen gått supersnabbt, jag och Andreas gick upp vid tio (istället för åtta som bestämt, optimister!), vi käkade en liten frukost (i mitt fall bestående av 100 g kvarg och en kopp kaffe) och sprang iväg till gymmet. Det var lugnt och skönt på gymmet och jag körde riktigt hårt på crosstrainern i 30 minuter sen gick jag över på styrka och körde 45 min mage, ben och rumpa.
Träningsvärken i magen har redan infunnit sig och jag vågar inte ens tänka på hur den kommer kännas när jag vaknar imorgon! Min inställning idag i magmaskinen var: "att göra kaoz av den"
Efter ett hårt träningspass gick vi till meddo och solade i 15 minuter, synd bara att man inte fick någon färg alls! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0