måndag

Det blev en spontanutgång i lördags natt, vi begav oss till frimis vid tolv någon gång.. Inte helt skoj på frimis men trevligt sällskap, sen drog jag självklart med högen hem till oss på efterfest. Drack för många glas vin och minns inte riktigt när jag somnade..

I söndags fick jag banne mig sota för det också, shit va dåligt jag mådde när jag och Andreas vaknde upp nån gång mellan 2 och 3 på eftermiddagen!

Idag är det måndag, nya tag men huvudet vill inte riktigt samma som mig, försöker mig på storstädning och utrensning men det blir många (lite för långa) pauser.

Imorgon kommer vår efterlängtade 47" lcd-tv hem till oss efter mycket strul med komplett. Klockan 16.30 är det spinning som gäller och så ska jag plugga en del också. Spinning blir det tis, tor, fre och sön denna vecka. Ska även försöka komma iväg på en liten solning någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0