Lördag

Igår blev dagen inte direkt som jag tänkt mig, startade dåligt med en dålig natts sömn, huvudvärk och ja.. ingen vidare morgon. Bestämde mig ganska snabbt för att det inte var någon idé för mig att bege mig på spinningen klockan tre.

Slappade hela dagen som gick jättefort, Andreas kom hem från jobbet och vi lagade middag. Potatisgratäng, oxfilé och greksallad. Jag mådde inte bra så blev knappt någon middag för mig tyvärr men Andreas klagade inte när han fick äta desto mer. Vi öppnade en flaska vitt och kröp ihop i soffan och kollade på "sova med fienden". Otäck, men bra film tycker jag.



Idag blir ännu en dag fylld med slappande, jag känner mig hängig och trött och tänkte försöka ta igen mig så jag orkar med spinning imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0