lördag på uni

Idag är det alltså lördag, första lördagen i världshistorien som jag varit i skolan och pluggat. Lotta hämtade upp mig imorse klockan 9.45 och vi begav oss till uni..
Det var stängt överallt förutom i huvudbyggnaden, jätteskönt när alla fortfarande är på lov. Lugnt och skönt för en gångs skull (det är alltid proppfullt och omöjligt att hitta sittplats annars).

Vi satte oss tillrätta och slog upp böckerna och började skriva stödord att komma ihåg inför tentan och det var inte lite direkt, satt till slut i sju timmar och vi åt inte ens lunch. Alla caféer har också julstängt så det var tur att jag laddat med en stor termos kaffe dagen till ära.

Inget plugg utan kaffe!



Nu är jag äntligen hemma igen men inte ro för det inte, det är bara att fortsätta med plugget.. Det är nu 6 dagar till tenta, 12,5 hp i kriminologins grunder


aja, imorrn är det tillbaka till uni som gäller för en till heldag, men även ett spinningpass väntar kl 19.00 med Sara.
Vilken otroligt händelserik och underhållande helg jag haft...... not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0