Lättnad och ångest, en underlig blandning!

Några dagar sen nu, jag har pluggat som en hel galning..
Idag var det både redovisning av projektet och även inlämning av hemtentan så stressen har varit total. Idag när jag kom hem somnade jag och sov bort två timmar innan middagen, det var underbart skönt då jag inte sovit så bra under plugghysterin. Men nu är två av tre stora skolgrejer klara iaf, vilken lättnad!
På lördag morgon kl 8.15 är det kriminologitenta som gäller, känner mig inte peppad alls för det är så svårt men jag har inte så vidare mycket val. Det är bara att kämpa på.
Idag har ja även vilodag träningsmässigt, var på spinning både söndag och måndag kväll och jag kände av mitt knä igår vilket gjorde mig oroad men hoppas på att de bara var överansträngt. För imorgon är det dags för ett pass spinning igen kl 19.00 om jag inte minns fel! Ska bli riktigt skönt för det är där min ångest ligger..
Sedan nyår har jag tränat på och varit nyttig och gått ner 3 kilo, nu har ångesten kommit då jag börjat släppa på vad jag får äta och inte vilket kommer resultera i att jag går upp dessa tre kilo igen. Tränar ju mycket iof som tur är så förhoppningsvis stannar dom borta ändå men man går ju inte ner något om man inte äter bra.. Aja, nu är det bara ångest iaf. Tentaångest och viktångest. Vilket resulterar i extrem tröttnadskänsla och omotivation.

Hoppas på bättre motivation imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0