jalla jalla

Satt och rensade min mail och hittade då ett mail från Andreas från 2009, i det mailet stod det en text. Denna text skrev jag ner på ett örngott med textilpennor när vi träffades 2006..
Texten är en replik från filmen "Jalla, jalla"


"...Du är så vacker, eller snygg menar jag. Och att... Nä men jag känner att det är som en en stor jävla boll, en fet
boll av kärlek som man liksom knycklar ihop så här så att den blir skithård som jag bara vill kasta in i dig... Det är som att huvet ska sprängas, samtidigt som man står på jorden så vill man bara vara kvar, för samtidigt är det som en katapult som bara "poff" flyger i rymden aom en raket, så där man är på väg dit, dit, dit. Och sen så... Fan jag vet inte vad snackar om ens... Förlåt... Att man skjuter upp sig själv i rymden och man vill bara va där, och va i din rymd som en konstig rymdraket som åker omkring... Jag vet inte vad jag snackar om längre, jag är helt sjuk i huvudet... Jag bara menar att... att jag är kär i dig"


Det var tider det.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0