film

Film

jag har alltid älskat film, det är otroligt avkopplande, underhållande och trevligt att se på film. Dock är det ju inte direkt massor av bra filmer som görs nu för tiden men det finns små guldkorn. Igår när jag beställde litteratur så klickade jag även hem en Woody Allen box som var på rean för 39 kr (vilket kap). Den innehöll två helt underbara filmer och en som är helt okej.
Vicky Christina Barcelona
Match point
Cassandras dream

I alla fall, eftersom denna helg är fullproppad av tråkigt (dock intressant) plugg för både mig och Andreas som också har tenta nästa lördag så gör vi en enda sak tillsammans varje kväll innan vi går och lägger oss och det är att krypa ner i vår underbara säng och slå på en film..
I torsdags såg vi "The tourist", ganska bra film faktiskt. Inte det bästa jag sett men definitivt sevärd. Igår kväll såg vi "Cyrus", inte lika bra film. Väldigt underlig story och inte direkt en komedi som det skulle vara.
Idag vet jag inte vad vi ska se, kanske "Nude nuns with big guns", en thriller tror jag det var.
Eller "Cemetery Junction", en komedi... vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0