dålig dag

Idag har jag en riktigt dålig dag, har sovit dåligt. Drömt massa skumma saker, vaknat flera gånger och varit lika trött varje gång. Har mest suttit och stirrat hela dagen, är verkligen jättetrött!

Måste plugga, har en del grejer som måste bli klara idag. Måste väl sätta fart med det antar jag. När jag blir stressad gör jag verkligen ingenting, det är så dumt men jag blir som förlamad.

Nog om mitt gnäll..

Sandra smsade mig idag om att dom tänkte åka till London över påsk, traditionsenligt, och ville då höra om vi skulle med. Åh, jag önskar verkligen att jag kunde åka. Har inte varit där på tre år (vilket är en skam.) och saknar staden och alla härliga människor. Men jag är så luspank så det är löjligt just nu. Får drömma vidare..

Slänger upp några bilder från mina och Kims resor till London (dessa är från 06+07)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0