vårjacka

Samma problem varje år, vad ska man ha för vårjacka?!
Jag köpte en beige trenchcoat och en khakigrön jacka med fuskpäls precis innan vintern men jag är ändå sugen på något nytt. Trenchcoat känns inte rätt alls.

Spanade för länge sen på en skinnjacka från Jofama men köpte den aldrig. Funderar nu på att köpa den iaf..


Vill ha den öppen med tunna lätta kläder under. Tycker den är så himla fin. Den verkar varm men någon månad till lär man ju kunna använda den då Sverige har cirka två soltimmar per år och en medeltemp på 0 grader.

Kommentarer
Postat av: Naima - mamma till Neo

Trenchcoats som e så inne ;). Och den du köpte på Zara e ju super snygg. Ja längtar tills jag får dra på mig en fin vår kappa. Hade gärna köpt en skinn med, men man kan inte få allt.

Den blir säkert super snygg! Jag önskar mig inget utom lite trevligt sällskap ;)

2011-03-14 @ 21:16:41
URL: http://naimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0