PM

Fy, va trött jag är nu..
Lotta och Elin hämtade mig halv åtta imorse och vi åkte till uni. Satt och läste kvinnofridskunskap fram till klockan tolv ungefär sen kom resten av pmgruppen. Vi hade inte ens börjat med pmet som ska in på måndag så det var bara att sätta igång. Vi fick in ett bra flyt och dom andra i gruppen är jättetrevliga så detta kriminologipm är snart ur världen! Ganska intressant att skriva om de olika förhörsteknikerna och utgå från ett specifikt rättsfall faktiskt.

Andreas och Chris köpte med sig pasta från La Gondola hem så nu är jag proppmätt och sjukt trött så det är dags att slänga sig i soffan och slappa. Imogon bär det av till uni igen fast jag får faktiskt en timmas sovmorgon då dom kommer och hämtar mig halv nio imorgon.. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0