osammanhängande

Igår var det min favoritdag, alltså söndag!
Det är en så otroligt skön dag, slappa, laga mat, mysa, plocka och fixa lite.. Man kan göra precis vad man vill, bara man slappar också. Vi pluggade lite igår, annars var det mest soffhäng. Vi lagade kräftpasta till middag och bakade tigerkaka som efterrätt. Måste sluta äta så onyttigt men det är svårt.

Idag ska jag fortsätta plugga, måste försöka få undan lite skolgrejer om jag ska kunna åka till sthlm på torsdag. Kan inte fatta att jag ska skriva jobbkontrakt på torsdag, allt gick så snabbt! Men det ska bli riktigt roligt att börja jobba igen. Jag har också ätit min sista tablett antibiotika vilket glädjer mig. Nu tänkte jag försöka hålla mig frisk och ha en jätterolig långhelg i Sthlm med Michaela!

(Förresten köpte jag jackan jag tittat på, får se om den hinner komma till mig innan helgen. Spännande att se om den är snygg på riktigt, passar eller kanske alldeles för varm.. Vi får se, den kanske är alldeles perfekt.Hoppas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0