dagen

Idag var både jag och Andreas lediga, vilket är ganska ovanligt. Dessutom kunde vi göra roligare saker än att plugga. Vi började morgonen med att byta frisyrer båda två. Jag färgade mitt hår brunt och så klippte och rakade jag Andreas så nu har han en riktigt snygg frilla igen.

Efter detta gjorde vi oss iordning och tog en promenad till stan, väl där kikade vi runt i lite affärer. Behövde köpa ny mascara och nya träningsstrumpor bla. Blev ett rostbrunt linne inne på H&M också med dragkedja i ryggen. Andreas impulsköpte en ny vårjacka inne på naturkompaniet. Supersnygg och jag är avundsjuk.

Sen gick vi in på waynes och tog en varsin kaffe och delade även på en mud-cake. mums.

Efter det promenerade vi hemåt. Jag satte mig och pluggade en stund och Andreas lagade helstekt oxfilé och potatispaket. Så otroligt gott, oxfilén blev perfekt blodig. Nu ska vi sätta igång en film och mysa ner oss i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0